Alla inlägg under mars 2008

Av Josefine - 31 mars 2008 17:30

Tjoo!

Sitter här och käkar lite toast och peppar mig själv till att börja plugga till spa-provet, men orkar verkligen, är feta trött idag oxå. :p

Men ska väl börja plugga om sisådär några minuter, har ju faktiskt prov på onsdag.


Har haft en riktigt rolig skoldag idag, har varit med Lillen och co, har blivit rätt mycke snack om i lördags, haha hade super kul med er tjejer! <3


Har redovisat om spädbarnsmassage idag förresten, gick faktiskt riktigt bra, fast det kanske var för att vi typ bara var 7-8 stycken, men ändå. :)


Har fetaste ont i magen, inte kul alls. :(


Nej nu måste jag ta mig i kragen och börja plugga! ;)


Puss på rumpan. <3

Av Josefine - 30 mars 2008 18:07

Har varit helt död hela dan, så jävla trött asså.. :P

Låg kvar i sängen till typ ett med pierre :) Det var myspys, pratade ut massor om allt mellan himmel och jord, känns super bra.

haha somnade vi tre igen och sov till sex. (ibland får man göra så).


Sen typ vid åtta kom Dawwi och hämtade lite grejjer, så då tog vi en cigg och pratade lite. :)


Ajuste, fick höra av Pierre att hans mamma hade frågat hur det var med mig och sen att hon ville träffa mig. Blev super glad. :D (för alla som inte vet har jag bara träffat Pierres pappa en snabbis och aldrig träffat hans mamma)


Sen vid nio kollad jag och lillebrorsan på Wallander-täckmanteln, den var fett bra! :)


Puss på er alla! <3



Av Josefine - 29 mars 2008 14:49

Dagen började av att Pierre var tvungen att åka hem redan vid nio, åhh jag ville ju ligga och myspysa ju.

vid typ tre bar det hem till Macke och Madde på kalas, det var trevligt, busade lite med Elvira och Frida, dom är bara för söta.


Sen på kvällen/natten, var det partaj hos Therese Edin. ;) Super roligt hade vi, Lillen och jag var minst och höll i hop. ;p

Jonatan sprang efter mig och skulle dela dricka med mig(de va hans drick), han kom fram till att han tyckte väldigt mycke om Smirnoff Ice. :p haha neej men seriöst, denna kväll var höjdpunkten på lovet. :)

Blev lite bråk och missförstånd med min älskling bara, inte kul, satt och skrek på varandra i bilen. :(

Men vi pratade ut om allt och nu är allt super bra igen. <3



pussy pussy!

Av Josefine - 28 mars 2008 14:37

Var i Tullinge och festade med Viccan, Dawwi, Emelie, Elma och Lisa.

Festen var väldigt uttråkande, fanns inte så roligt folk, inge illa menat men vi passade lixom inte in där.

Så man drack en hel del i hopp om att de skulle bli roligare, men det blev det inte.

Så det bar hem vid tio med tåget, då Viccan och Dawwi satt och påstod att jag höll på att slå killen bredvid mig med mina skor jag hade i handen, vilket varken jag eller han tyckte stämma. Han var nyinflyttad hit till Södertälje, trevlig lite prick.

Sen kom Abbed och Pierre och hämtade lilla mig. :) Sen träffade vi Jojjo, Elias(tror jag han hette) , Charlie, Malak och Alex.

Efter att pratat lite med dom, åkte jag och Pierre hem och sov. :)


Puss på er!!

Av Josefine - 27 mars 2008 14:36

Yesterday:
Var in till södertälje och va till sjukhuset och tog blodprov
för min mage igen:
Jag: jag är rädd för sprutor, så sist jag tog blodprov, tog dom med en
barnnål, så det är snällt om du gör det.
sjuksyster: Aha okej, hmm...jag kan inte riktigt det här, men såhär ska det
nog vara.
Sedan påstod hon att jag såg ut som 13, förnedrande! :o så nu ska jag alltid
gå i högklackade skor och vara sminkad. :P
Sedan åt jag, mamma och pappa på kina resturangen det var super gott..
klockan sex var vi kkc-körcenter och var på handledarkurs, det var intressant,
va nåns pappa som pratade heeelllaaatiiiden och drog ut på allt.
När vi kom hem så färgade mamma och jag mítt hår, det blev typ ljusbrunt,
tycker faktiskt det blev helt okej. :)
Sen kom min älskling och myste med mig, vi råkade somna och vaknade vid
fyra och kom på att hans pappa skulle ha bilen vid fem (på morgonen)
så det bar av att gå ut med zita, röka och säga hejdå till Pierre.

Today:
Vaknad vid tio av att telefonen ringde, det var Sinan från McDonalds,
som berättade att jag hade fått jobbet. :)
tjooohooo, nu ska jossan börja tjäna egna pengar, så ska på introduktions-
kurs eller nått sånt på torsdag. Fett bra!
Dawwi ska sova hos mig, super kul. :D

Förresten har fått min rööööda dator nu. *superglad*

Tonight:
Ikväll har Dawwi och jag upptäckt riktigt roliga grejer på min data,
haha va nått jävla fotoprogram som man kunde göra så att ansiktet
rörde sig, fett kul massor med garv! :)
tjurigt värre vare från vissa.

Tomorrow:
Blir det  att dra till Tullinge och festa med Lisa, Viccan och självklart Dawwi. :)
Ska bli kul, det är Anna som har festen förresten . :)

Puss o kram på er! <3

Av Josefine - 27 mars 2008 00:12

Att bråka med den man älskar ibland då
är inget kul säger jag så det så
men man kan bråka om allt
men gör man det känns det kallt
bråk blir det ju
till exempel om nåt inte blir som man tänkt nu
man måste ändra saker som man sett fram emot
eller ska gå ut men den andre vill nåt annat
när man inte mår bra
när man inte känner att man räcker till
man vill ibland ropa låt mig va
men egentligen man bara hålla om honom vill
bråk kan det bli
om han är less på något som jag gör
eller om jag honom i arbetet ibland stör
när jag säger åt honom vissa saker kan
han brusa upp även fast han är min fina man
visst vi är inte perfekta men du
du är min älskling jag älskar dig nu
bråk är inget roligt för nån av oss
bråk kan det bli när båda vill vara boss...


Hatar när vi bråkar. =/

Men du ska veta det älskling,

du betyder allt för mig,

hur mycket jag än säga att jag hatar dig,

när vi bråkar ibland. <3

Av Josefine - 25 mars 2008 14:49

Fredag:
Var bara hemma och tog det lugnt, Pierre var här ett tag. :)
Beställde min data!! :D
En Dell inspiron Ruby red. :)
image1

Lördag:
Var på bio med Lisa, såg Juno.
Den var helt okej, kanske inte världens roligaste film,
men den var fett bra, man tänkte efter rätt mycket efter man
sätt den. ;)

Söndag:
Passade hästarna, det var riktigt mysigt att åka till stallet,
lite då och då.
Var och hämtade min dubbelsäng. :) Blev as fint på rummet.
Sen var jag Dawwi, Zita och Lilly ute på långpromenad.
HAAHA vi var ju såååå duktiga att hitta i skogen.
Tur att Zita hittade. :P 
På kvällen var jag till stallet och nattade och borstade av 
hästarna, fyy faan vad jag trivs i stallet :)
Sen kom Pierre och hämtade mig och sen låg vi bara hemma 
och myste hela kvällen och natten. :)

Måndag:
Åkte med Pierre till stan, dawwi va oxå med .:) 
hahah jävla Pierre, hatar när du sladdar, 
så det blev lite "slagsmål" mellan mig o Pierre
i bilen. :P 
Sen drog jag o dawwi ner på stan och provade lite 
kläder, självklart blev jag as kär i en svart klänning,
så kunde inte låta bli att köpa den. (a) 
(kommer bild sen på den.)
Sen träffade vi Viccan och Matte och följde med dom 
till sthlm, kollade runt lite där.
Ajustja! haahha Dawwi hade med sig nån kille, 
han luktade fett skumt. :P (Sorry dawwi)
Efter att varit i sthlm typ två timmar drog vi tillbaka till
Södertälje och var i Fornhöjden typ två minuter och hann
säga hej till Pierre, sen kom pappa och hämtade mig och
Dawwi. :) Sen var jag bara hemma och tog det lugnt och kollade 
på Wallander :) 

Tjarååå på er! <3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Ska du läsa vidare direkt efter gymnasiet?
 Ja
 Nej
 Har inte bestämt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<<
Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards