Alla inlägg under juli 2008

Av Josefine - 30 juli 2008 13:27

Hej!

Idag har vi varit på stranden hemma bara och tagit det lugnt.

På eftermiddagen blev det att åka till köpcentrumet och köpa lite saker köpte: en liten väska, bikini, trosor, shortsdress oh en kalender. :)


Pratade med Pierre idag oxå. :):):):)


Pusss

Av Josefine - 29 juli 2008 13:21

Hellu!

Idag blev det en lång resa till  Böda sand, vi på i eriksöre.

Det tog typ en timme att åka dit.

Var världens mysigaste strand, fick känslan av att man var utomlands. :)

Dessvärre tyckte zita det var läskigt med vågorna, men det är väl inte konstigt dem var typ större än henne. ;P


På kvällen var det chill, pratade med Pierre i telefon ett tag. :)


Puss

Av Josefine - 28 juli 2008 13:15

Heej!

Idag fick vi besök av mammas gamla jobbarkompis och hennes man,

blev att fika och prata sedan bar det av och kolla runt på campingen,

och kolla på massor av fina villavagnar.:)


När dem hade åkt hem blev det att gå ner till stranden och sola o bada. :)


Puss

Av Josefine - 27 juli 2008 13:01

Heej! 

Idag har vi bara tagit det lugnt och softat på stranden,

super najs, med lite avkoppling. :)

Zita och Zacko lekte med en labrador och en grand danoa eller vad dem heter, kan ju säga att det så as roligt ut när zita skällde ut dem.

hon är ju lixom fyra ggr mindre än dem. :P


På kvällen fick jag ett samtal som jag blev väldigt glad av,

det var min älskling som ringde från Cypern. :D


Puss! 


Av Josefine - 26 juli 2008 01:38

Hej hej!

Idag bar det av till Öland med familjen.

Har åkt bil hela dagen, trååkigt.


Saknar min tjockis. <3


Av Josefine - 25 juli 2008 01:35

Hallåja!

Idag vart det att fika med AnnaKondan. :)

Hade super trevligt, när vi tjockade oss.

På kvällen kom Pierre till mig för att säga hejdå,

eftersom han åker till Cypern i morgon och jag

till Öland.


Blev en massa mys och ännu mer tårar,

kommer sakna dig min sötnos. <3


I will always love you.! <3


Pusss

Av Josefine - 21 juli 2008 01:32

Åkte hem från dalarna idag, kan ju säga

att man inte hade någon längtan alls,

till det verkliga livet, när man hade det

så braa i Falun.

Super lyckad Weekend, bästa!


När jag kom hem vart jag as deppiig, inte kul.  =/


Puss

Av Josefine - 20 juli 2008 01:26

Idag bar det av till Falu koppargruva, alla tyckte

det var intressant och rolig liten utflykt. :)


Var och åt på en kina resturang efter gruvan,

kan ju säga att vi vart väldigt besvikna när vi

insåg att lövbiffen Pierre och Anna hade beställt,

smakade som tillplattad hamburgare. Dåligt,dåligt.


Efter maten blev det att handla lite Taco saker,

som vi åt senare på kvällen, blev även att hyra

två filmer.


När vi kom hem till lägenheten och dumpade av taco

sakerna, drog killarna iväg och fiskade och Jag o Anna,

stannade hemma och åt sega ostbågar, drack kaffe och rökte.

Min kusin Malin kom även på besök, Mycket trevligt. :)


Allt slutade med att vi åt tacos klockan tolv på natten. ;)


Pusss

Presentation

Omröstning

Ska du läsa vidare direkt efter gymnasiet?
 Ja
 Nej
 Har inte bestämt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25 26 27
28 29 30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards