Alla inlägg under april 2008

Av Josefine - 30 april 2008 21:21

Dagen började med att gå Igelstaloppet, gick med Viccan, Dawwi och Natta. Hade en riktigt trevlig promenad, haha hade ett kort vattenkrig med Dawwi. HAHA  och Dawwi samlade självklart på killarna från ettan. :p

Gick från Igelstavikens gymnasium till Mälarbadet, det var rätt jobbigt ibland, tog en timme och tio minuter för oss att gå. :)


Sedan på kvällen blev det att fira valborg hemma hos Natta, det var Jag, Natta, Krullis (som numera heter Kruttis), Therese, Krille, Lillen, Denise, Dawwi, Lisa och Cassandra som var där. Hade super kul!

Blev att gå till Maren och kolla på brasan och fyrekeriet där, träffade min snutteplutt där. :D Dawwi träffade Martin, dom var fan söta tillsammans. :)

Blev att vi drog tillbaka till Natta, men Dawwi o Cassi drog rätt fort (och Lisa hade gått till Emelie), men vi hade trevligt ändå och Lillen och jag dissade inte sugrören en enda gång.

När Lillen, Therese, Krille och Denise hade dragit, börjad jag fundera på refrängen att dra hem, men Dawwi och Cassi hade fortfarande inte kommit, vilket visade sig att dem hade inte tänkt åka hem. Så jag gick och mötte mon käära Pierre och vi kom fram till att det var lika bra att ringa efter pappa.


Hade en super trevlig dag, Älskar er!

Av Josefine - 29 april 2008 22:40

Idag var det nationella i Engelska. var listening och hearing, och det SÖÖÖG!

sket i typ halva psykologin, blev att ta en promenad med Pierre i solen i stället var as mysigt! :D I love my boyfriend sooo much!


Sedan blev det stan med Dawwi, köpte en t-shirt/linne och en bh.

Sen blev det att softa vid maren, Martin och Walle kom förbi :)


Har varit ute med Zita min älskling i en timme, var super skönt. :D


Pierre o jag har bestämmt att inge mer bråk nu, känns riktigt bra mellan oss nu efter promenaden. <3


Puss älsk <3

Av Josefine - 28 april 2008 22:39

Hemma mådde inge bra, as always, när man är hemma från skolan.

Mådde illa och var allmänt deppo. =/

Not good.

I hope it will be better soon!

Av Josefine - 27 april 2008 17:25

Jobbade mellan12-17, gick bra, vicky o jag flummade runt som vanligt. :)


Sen kom pierre och käkade med mig på Donken, var trevligt, förutom att jag fick sms av nån från jobbet, som jag verkligen inte kommer på vem det är och självklart ringde personen oxå.

Så de blev lite små tjaffs mellan mig och Pierre eftersom jag inte kom ihåg var personen itelefonen sa, eftersom jag lyssnade med halva öratat bara.


Sen var det teater: "en fika med Ibo 3", den var riktigt bra , det var jag, Jonte och Pierre som gick :) Träffade Gunilla i luckan där oxå. :D


Puss


love you darling.

Av Josefine - 26 april 2008 17:05

skulle ha jobbat men orkade verkligen, hade världens mensvärk.


Vaknade vid kvart i sju och sa hejdå till Pierre som skulle till jobbet, sen somnade jag om och vakna i panik och för att jag drömde att jag höll på att bli mördad som i 88 minutes, ringde jobbet och sa att jag inte kunde jobba eftersom jag har världens mensvärk.


Vid tolv gick jag med hundarna i långlina till Mona och stannade där hela dan, gud vad jag är avslappnad och lugn när jag är där. :)


Betade hästarna.


Puss älskar er! <3


Av Josefine - 25 april 2008 17:02

Skolan först, såg på "djävulen bär prada" på engelskan, sedan blev det stan med Fia. :) Köpte en svart siden klänning från axelssons och en gul klänning från H&m.


Jobbade mellan 16.00-18.30, var rätt jobbigt att jobba eftersom jag hade mensvärk, satt på mcDonalds och väntade på pierre till halv nio, tur att man är omtyckt på jobbet och att folk gillar att vara sociala med mig. :P


Sedan vart det myskväll med min älsklings Pierre. :)

Drack vin och kollade på 88 minutes, den var faan riktigt bra, hade det as mysigt med dig älskling. <3


Älskar min pierre föralltid, glöm inte det älskling! <3


Puss !

Av Josefine - 24 april 2008 16:59

Skolan först, redovisade om antroposofisk läkekonst med Dawwi o Viccan,

gick bra, förutom att jag hade skrivit endel meningar helt åt skogen.


Sen efter skolan drog jag och dawwi ner på stan och satt vid Maren,

träffade Halvarsson, var typ hundra år sedan man såg han.

Martin och Walid (jobbet) kom och höll oss sällskap vid maren var riktigt trevligt. :)


Sen vart det att åka till stallet med Mona, borstade av hästarna, kan ju säga att det behövdes eftersom Ellington tappade typ 7 ton hår.


Puss <3


Saknar min älskling.

Av Josefine - 23 april 2008 16:57

Hade pedikyr prov parktiskt idag, gjorde på mormor,

kan ju säga att det är rätt stor skillnad på hennes fötter och typ dawwis,

vet att det är normalt att man får sämre fötter med åldern,

men ångrar lite att jag tog henne på provet.


Var till Sandys och käkade med Emma, var trevligt, pratade en hel del. :)


puss

Presentation

Omröstning

Ska du läsa vidare direkt efter gymnasiet?
 Ja
 Nej
 Har inte bestämt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards