Direktlänk till inlägg 28 juli 2009

Deppig...

Av Josefine - 28 juli 2009 21:18

Hej hej!

I morse var det en väldigt jobbig morgon, började gråta typ så fort jag vakna, klarade knapt av att se på  Pierre utan att börja gråta. :(

Hatar att säga hejdå! Varför gör han såhär, mot mig, måste han åka ifrån mig det är inte snällt. Fast jag är rätt glad ändå, han åker bara en vecka i år. Och nästa år får han fan åka med mig.


Idag har jag bara varit deppig hela dagen, fan, hatar dehär och saken gör ju inte det bättre att mamma, pappa och jonte åkte till Falun idag och kommer hem på torsdag.

Får sova själv hemma idag, hoppas de går bra, har faktiskt aldrig sovit hemma själv någon gång. :P I mormors lägenhet har jag sovit själv men inte hemma, de är så läskigt stort här. :P

Men de ska nog gå bra, hoppas jag, får väl sova på soffan med tvn på.


I morgon 7.30 går Pierres plan. :( Hur ska jag klarar mig,  kommer sakna han som fan. Får hoppas att en vecka går fort.

Lisis min babe, kommer hit i morgon och håller mg sällskap, har saknat henne, var typ hundra år sen vi hittade på något.


Fan, vet inte vad som hände med Zita nyss, lät precis som att hon hade fått nått i halsen och höll på att kvävas, men hon har slutat nu, så de var nog ingen fara, blev skit rädd. :o


Nu ska jag fortsätta zappa på tv och vänta på att Pierre ska ringa mig.


Pussis

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Josefine - 21 augusti 2009 23:59

Bloggen är flyttad till Http://Metrobloggen.se/jofelin  

Av Josefine - 21 augusti 2009 23:59

Bloggen är flyttad till Http://Metrobloggen.se/jofelin  

Av Josefine - 18 augusti 2009 12:20

Hellu! Göteborg var helt underbart, hade de superkul med mammi. :D I morgon blir de kryssning med tjejorna, skriver om allt som har hänt under den senaste tiden när jag kommer hem. måste packa nu. ;)   Pussis   ...

Av Josefine - 9 augusti 2009 22:08

Heej! :) förlåt att jag inte har skrivit på ett tag, men har varit så trött efter jobbet och i helgen har jag ägnat min tid till min älskling. :)   Jobbade onsdag-fredag, sen i fredags kväll kom pierre hit och vi åt revbensspjäll med mamma och pappa...

Av Josefine - 6 augusti 2009 21:56

Nu är Pierre hemma! :D   Skriver i morgon eller nått. :p   Puss o kram! ...

Presentation

Omröstning

Ska du läsa vidare direkt efter gymnasiet?
 Ja
 Nej
 Har inte bestämt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards