Direktlänk till inlägg 2 augusti 2009

- I love you Babe! <3

Av Josefine - 2 augusti 2009 22:00

Heej! :)

Idag har jag varit hemma och bara tagit de lugnt och solat massor, fast har tyvärr inte blivit någe brun. :(

Har pratat med min älskling två gånger idag, massor med mys att höra hans röst, han ringde nog två gånger för att jag fyllde på hans telefon. :P

Fick iaf reda på när vi ska hämta han på onsdag, ska köpa några riktigt fina blommar till han. ;)


Idag är min första dag som rökfri, eller rökte en i morse, annars har jag inte rökt något, har inte ens varit röksugen något, har iofs haft nikotinplåster men ändå. :) Har även börjat läsa, äntligen icke-rökare. :P


Nej nu ska jag fortsätta titta på Generalens dotter på fyran, de är bra! :)


Har det så bra!


Puss o kram<3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Josefine - 21 augusti 2009 23:59

Bloggen är flyttad till Http://Metrobloggen.se/jofelin  

Av Josefine - 21 augusti 2009 23:59

Bloggen är flyttad till Http://Metrobloggen.se/jofelin  

Av Josefine - 18 augusti 2009 12:20

Hellu! Göteborg var helt underbart, hade de superkul med mammi. :D I morgon blir de kryssning med tjejorna, skriver om allt som har hänt under den senaste tiden när jag kommer hem. måste packa nu. ;)   Pussis   ...

Av Josefine - 9 augusti 2009 22:08

Heej! :) förlåt att jag inte har skrivit på ett tag, men har varit så trött efter jobbet och i helgen har jag ägnat min tid till min älskling. :)   Jobbade onsdag-fredag, sen i fredags kväll kom pierre hit och vi åt revbensspjäll med mamma och pappa...

Av Josefine - 6 augusti 2009 21:56

Nu är Pierre hemma! :D   Skriver i morgon eller nått. :p   Puss o kram! ...

Presentation

Omröstning

Ska du läsa vidare direkt efter gymnasiet?
 Ja
 Nej
 Har inte bestämt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards