Alla inlägg under juni 2009

Av Josefine - 9 juni 2009 15:33

Hejsan!

I Söndags var jag och Pierre på bio med Dawwi och Johan, vi kollade på my bloody valentine 3D, den var bra, fast vart lite långtråkig i slutet, men de är väl för att de kommer en två eller nått sånt.

Men vi hade de trevligt. :) Pierre sov hos mig sen, de var mysigt, vi träffas alldeles för lite, men vi får hoppas på att de blir bättre nu, när vi inte går i skolan.


Annars har jag inte gjort nått annat dem här dagarna än att legat i soffan och kollat på tv. :P

Är fortfarande lite deppig och magen dummar sig, så blir ju inte mindre nedstämd av de...


På torsdag åker jag,mamma och jonte till dalarna för att fira Malins student. :)


hörs sen!

Puss!



Av Josefine - 6 juni 2009 00:01

Hellu!

Idag blev de att bara var hemma och ta de lugnt, har legat i soffan och kollat på tv hela dagen, superskönt! :)


Saknar min älskling massor, tur att vi ska ses i morgon! <3<3


Pusselipuss.

Av Josefine - 6 juni 2009 00:00

Hellu!

Fy fan, är seg idag oxå, trodde jag skulle må bättre idag, men icke sa nicke, mår typ som igår.

Mamma vill att jag ska hänga med hem till någon danskompis till henne och grilla, men vette fan om jag pallar de... =/

Annars blir de bara att vara hemma, är sugen på att se på fyrans film som går kl.21.05, filmen heter vad kvinnor vill ha, har för mig att den ska vara bra..


Hörs sen!

Puss



Av Josefine - 5 juni 2009 00:42

Hej hej!

Sitter här med gråten i halsen och har kommit på att de är verkligen slut på skolan, kommer saknar min klass såå jäävla mycket, man kan inte gå i en bättre klass än våran, såå jävla underbara allihopa!

Hoppas vi hittar på något tillsammans i sommar, vill verkligen inte släppa taget!! :(


Igår var de en underbar dag, hade så jävla roligt även fast vädret inte var de bästa och för att de blev lite strul när vi skulle ut, men tur att jag hade min underbara älskling, som kom som en ängel och fixade allt! <3


Gud kan verkligen inte fatta att jag har tagit studenten, shiit, nu börjar allvaret.


Har varit väldigt seg och typ halvt deprimerad idag, hoppas de går över...


SPA 3 - ni är dem bästa/underbaraste/finaste/galnaste som finns, alla i klassen kommer föralltid ha en plats i mitt hjärta!


Pusselipuss!

Av Josefine - 2 juni 2009 23:11

Hej!

Vad fan är det för jävla påhitt om att de ska vara världens jävla fucking busväder på vår student, så jävla deprimerande!

Usch, jag satt bara och svärde framför tvn när jag kollade på vädret, vad har vi gjort för att få detta straff?


Sen måste jag ju köpa regnpocho och strumpbyxor, för att förbereda för de värsta och jag har världens problem, för man vill ju inte ha sina fina skor om de regnar floder, då är ju dom förstörda föralltid......


Gud, positiva jossan här alltså, men de känns verkligen som att vi som är födda 1990 alltid åker på de värsta.


Så nu har jag avreagerat mig lite....


I morgon ska jag fixa naglarna, ögonfransförlängning och färga håret, till studenten och så ska jag sola med Nathalie.

Sen ska vi även åka och handla lite frukt och sånt till champangefrukosten, nice nice. :)


Saknar min älskling massor, men de verkar inte som att han har tid för lilla mig den här veckan, men egentligen borde de ju vara jag som inte har tid och träffas eftersom jag tar studenten, men men....


Puss puss



Presentation

Omröstning

Ska du läsa vidare direkt efter gymnasiet?
 Ja
 Nej
 Har inte bestämt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards