Direktlänk till inlägg 30 juli 2009

Rubrik saknas

Av Josefine - 30 juli 2009 19:15

Hej hej!

Igår slöade jag hela dagen och vid sextiden gick jag och mötte lisa vid bussen, så tog vi en promenad tillbaks hem med hundarna.

När vi kom hem lagade jag mat det blev ris, vårrullar och tzatziki, blev super gott. :)

Annars gjorde vi inte mkt drack lite vin och kollade på tv. :)


Pierre ringde mig igår när han kom till hotellet. :) Blev super glad när jag hörde hans röst, saknar han så. Idag har han inte hört av sig något, känns lite skumt, men han hör nog av sig snart. Eftersom han lovad igår att ringa mig idag. :)


I morgon är det dags att börja jobba igen, känns både bra och dåligt, dagarna går ju fortare när man jobbar så det är ju bra. :) Dåligt är väl att jag måste gå upp så tidigt. :P


Får se om vi kanske hämtar Pierre när han kommer hem, vill verkligen de och sen kommer han ju själv hem så då måste man ta emot han med öppna famnar. :P Gud vad jag längtar, ska nog köpa en bukett blommar till han tills dess. ;)


Nu ska jag kolla på Halv åtta hos mig och vänta på att Pierre hör av sig. Ska lägga mig tidigt idag oxå. ;)


Puss och kram -

Ses på stan!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Josefine - 21 augusti 2009 23:59

Bloggen är flyttad till Http://Metrobloggen.se/jofelin  

Av Josefine - 21 augusti 2009 23:59

Bloggen är flyttad till Http://Metrobloggen.se/jofelin  

Av Josefine - 18 augusti 2009 12:20

Hellu! Göteborg var helt underbart, hade de superkul med mammi. :D I morgon blir de kryssning med tjejorna, skriver om allt som har hänt under den senaste tiden när jag kommer hem. måste packa nu. ;)   Pussis   ...

Av Josefine - 9 augusti 2009 22:08

Heej! :) förlåt att jag inte har skrivit på ett tag, men har varit så trött efter jobbet och i helgen har jag ägnat min tid till min älskling. :)   Jobbade onsdag-fredag, sen i fredags kväll kom pierre hit och vi åt revbensspjäll med mamma och pappa...

Av Josefine - 6 augusti 2009 21:56

Nu är Pierre hemma! :D   Skriver i morgon eller nått. :p   Puss o kram! ...

Presentation

Omröstning

Ska du läsa vidare direkt efter gymnasiet?
 Ja
 Nej
 Har inte bestämt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards