Alla inlägg under februari 2009

Av Josefine - 27 februari 2009 23:20

Hellu!

Idag har jag varit hemma och tagit det lugnt på dagen.

På kvällen blev de bio med älskling, såg bedtimes stories, haha, den var fan as rolig. :) Mysigt och trevligt var det. Efter bion åkte vi hem och sov hos mig, myspys, älskar att sova med min tjockis. :)


Pusselipuss

Av Josefine - 26 februari 2009 13:57

Hejhej!

Idag har jag varit flitig, har städat mitt rum, ska bara torka golvet och byta i sängen så är det finfint. :)


Har även varit ute med hundarna med Jonte, hade dem i långlina och lät dem springa, Zita sprang runt som en idiot och Zacko trassla in sig och Jonte överallt. :P


På kvällen kom våra grannar Karina och Lasse och fira pappa med lite kaka och kaffe, trevligt trevligt. :)

Så lär bli svårt att somna, men får underhålla mig med något roligt. :P


Har diskuterat med mamma och pappa vad vi ska göra med hundarna, så dem är lite "snällare" när det kommer folk, så vi har kommit fram till att vi ska ha godis i en korg, vid dörren, så vi kan kasta med när gästerna kommer så vi typ avleder dem från att hoppa och skälla på gästerna, tror de funkar! ;)


Nej nu ska jag måla naglarna, satte dit lösnaglar, i onsdags. :)


Puss!

Av Josefine - 25 februari 2009 13:54

Hejsan!

Blev inte att åka till Skärholmen med Pierre, åkte med Therese istället, bättre kanske, Pierre skulle nog storkna efter ett tag med mig i affärerna. :P

Blev Mycket skvaller och prat, provade mina skor i typ en halvtimme tror jag. :p Men ska man ha skor, måste dem var perfekta, speciellt till ett sånt speciellt tillfälle som studenten. :) Kikade runt i affärerna och sedan åt vi kycklingkebab och pommes frites. :) Mums!


Sen bar det hem till landet och slöa. :) Och vid sextiden, åkte jag till Tilde och Theodor och passade dem som vanligt, vi åt glass, spelade bostavskortlek, något spel "hoppa groda", lekte med playdoolera och kollade på film. Tilde var väldigt trött/övertrött idag så hon var lite gnällig och skulle vara i knät mycket och började gråta om hon inte fick som hon ville. :P Men gick bra, dem är så underbara, dem små liven. :)


Hade super trevlig dag med mycket skratt! :)


Pusselipuss!

Av Josefine - 24 februari 2009 13:49

Helllu!

Idag har magen krånglat som vanligt, är så trött på att den aldrig blir bra...


På kvällen bar det av hem till Dawwi och sjunga singstar.

När jag kom dit, gick vi till statiol och handlade: Glass,bullar,choklad och godis, thiii, här skulle de svullas.


När vi kom tillbaka hem till henne han vi nästan precis komma innan för dörren då Viccan kom och då var det dags att kolla på "Den rätte för Rosing", hahaha, roligt roligt.


Efter det sjöng vi singstar, Dawwi hade en egen lite show i duschen, Gumman du är den bästa duschsjungaren jag hört! :) Love you Girl!


Åkte hem med Pierre vid elva och sen vart det sängen för oss på en gång, båda var riktigt trötta. :p


Puss!

Av Josefine - 23 februari 2009 13:46

Hej hej!

Idag åkte jag upp till Stockholm med Lina, vi hade de trevligt, sprang runt i affärerna och snackade skit. Letade efter våra skor men tyvärr var bådas slut. :( Ska till Skärholmen på onsdag med Pierre och titta om mina finns där. Köpte en kort jacka på Gina Tricot, annaars blev de inget annat. :p

Var inte på världens shoppinghumör, då jaag har haft ont i magen hela dagen, Igen!


Har inte hänt så mkt annat idag. :P


Pusselipuss

Av Josefine - 20 februari 2009 13:41

Här kommer lite skor och en klänning jag är sugen på att ha till studenten, ska jag ha röda eller vita skor? Heelp. :D

Av Josefine - 20 februari 2009 13:36

Hej!

Har varit sjuk hela veckan och har inte orkat göra ett piss. Vill bara bli frisk.

Idag blir det att äta på La cantinia med min älskling, vi firar ju två år i morgon. :D

Har väl inte gjort så mkt sen jag bloggade sist, har varit med Pierre, pluggat och har varit hos Mona hela veckan, Har lixom "bott" här, när Pierre inte har sovit hos mig. :)

Nej nu ska jag forsätta plugga, håller på med projektarbetet, kolla gärna våran hemsida Http://gravidinfo.zoomin.se

Pusselipuss

Av Josefine - 11 februari 2009 23:08

Hejsan Hoppsan!

Idag har jag varit i skolan, var super duktig på svenskan tycker jag, koncenterade mig så mkt att jag fick ont i huvudet :D :P

Efter skolan åkte Jag, Dawwi och Viccan hem till Dawwi och slöade framför tvn, var super soft. :)

Åkte väl hem vid fem, eftersom jag var tvungen att åka hem och äta occh sedan åka till Tilde och Theo som jag skulle passa vid halv sju. :)

Vi hade super kul, byggde koja, spelade spel, tittade på film, myste och lekte med Ballonger. :) Dem är så söta dem små busungarna. :)


På Alla <3-ans dag, blir det att laga mat till min älskling och bara var här hemma och myspysa. :)

Vi är hemma själva eftersom mamma och pappa åker till Kanarieöarna på lördag, kommer fan sakna dem massor, snacka om att jag aldrig kommer kunna flytta hemifrån. :P Är värsta hemkär och mamma o pappa kär. :P

*Larvigt men de är fan sant* Kom på mig själv igår, att jag satt och tänkte på att de kommer bli tomt när mamma och pappa är borta en vecka. :P


Fan håller på att bli sjuk tror jag, snorar och har ont i halsen o huvudet typ helatiden. "/ Har fan inte tid att bli sjuk nu.!


Puss på er!


(Sätter in en bild på sötungarna!)


Presentation

Omröstning

Ska du läsa vidare direkt efter gymnasiet?
 Ja
 Nej
 Har inte bestämt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards