Alla inlägg under juni 2008

Av Josefine - 29 juni 2008 01:16

Åkte faktiskt till Mona idag och red lite,

har längtat så efter alla dem där hemma. <3

Var skönt att komma upp på hästryggen igen.

Av Josefine - 28 juni 2008 01:13

Jobbade idag 10-19, gick rätt bra.

På kvällen kom min babe och sov hos mig,

mys mys. <3

...

Av Josefine - 25 juni 2008 01:10

Idag har jag jobbat. Jobbade mellan 11-17.30 :P

På kvällen var jag med min älskade Pierre. <3

Fick lön idag 4543 kr. :D


Puss

Av Josefine - 23 juni 2008 23:14

Din kärlek är det enda som håller mig vid liv.
Din kyss är det enda som får mig att andas.
Din kärlek betyder allt för mig. Det finns ingen så vacker som du
Du är den enda jag kan tänka mig vara med
Med dig känns allt så underbart
Underbart är det att se ditt leende
Ditt leende gör så att hela du skiner
Skiner gör också solen, men aldrig lika starkt som du!


Alltid kommer jag älska dig.. du kommer väl ihåg?
När två människor verkligen älskar varandra,
men inte riktigt får det at funka,
när kommer man till den punkten då det är nog?
Svaret är ju Aldrig!!
Aldrig kommer jag sluta älska dig Pierre!!
och jag hoppas du älskar mig för evigt, för då vet jag
att vi kommer hålla ihop vi två!!
som handen i handsken, som fisken i vattnet..
Som Pierre och Josefine. <3


Jag älskar, älskar, älskar dig

Från det kan ingen hindra mig

Och vad som än händer i imorgon och idag

Kan ingen älska dig mer än jag

Och vad som än händer med världen och med mig

Så kommer jag aldrig någonsin att sluta älska dig <3


Att se dig är som att

Bli fast i ett fång

Att höra dig är som att

Älska en sång 

Att känna dig nära

Att värmas av dig

Kan jämföras endast

Som en ängel runt mig Att tro på din kärlek

Att du håller mig kär

Kan aldrig beskrivas

Men den känslan finns här 

Att du finns här för alltid

Att du finns här för mig

Kan endast besvaras

Med min kärlek till dig.


Dina ögon tindrar som dem vackraste stjärnorna en klar vinternatt,
ditt skratt är varmt och ditt leende är himmelskt,
när du tar mig i din famn känner jag mig trygg,
du ler…och viskar dem tre magiska orden i mitt öra.
Min kärlek till dig är som en brinnande eld,
en eld som aldrig slocknar.


Att beskriva hur mycket jag älskar min pojkvän går verkligen inte att beskriva, tillsammans ska vi vandra genom solsken, genom regn!

ÄLSKAR DIG MEST I HELA UNIVERSUM!

Av Josefine - 23 juni 2008 23:03

sheenare!

Förlåt att jag inte har skrivit på länge, måste bli bättre på de här!

Har inte hänt så mkt på senaste tiden, har jobbat typ varje dag, fett jobbigt, men det ger ju pengar så de är dumt att klaga.


Detta har hänt:

  • Har kommit på att jag har världens bästa pojkvän! <3
  • Jobbat hela veckor (money, money)
  • Kommit bra överens med mina jobbkompis.
  • Träffat många nya vänner.
  • Har lärt mig att min Zita faktiskt kan vara lös utan att sticka.
  • Har varit hem till Mona, det var najs att träffa henne och alla där hemma igen, har saknat mitt andra hem. <3
  • Har världens flytta hemifrån längtan, tänk vad kul att få inreda en lägenhet, köpa massor med saker! *drömmer mig vidare*
  • Fika med vänner är underbart! :D

Ja, ja.. Nu ska jag lägga mig i sängen läsa vidare på min ny fyndade bok: Gravidchock! , den är super bra, måste läsa klaart den, har två till böcker att läsa! ;)


Puss på er!


Ha de super bra!



Av Josefine - 21 juni 2008 18:50

entrecôte = ingångskåt (mammas påhitt)

Av Josefine - 16 juni 2008 23:20

heeej!

Idag har de varit en rätt seg dag, har inte gjort så mycket. Har varit ute på tomten och haft Zita lös. *känner mig stolt, för alla som inte känner mig, måste jag erkänna att jag har varit för rädd att släppa lös min lilla prinsessa, men som alla andra har sagt är at hon är för mammig för att kunna springa ifrån mig, vilket faktiskt verka stämma.*


Vid halv sju träffade jag Viccan o Natta och fikade med dem, var trevligt. Träffade Anna en snabbis oxå och sa hej och kramde om henne massor. :D Ska fika med henne antingen i morgon eller på onsdag. ;)


Puss på er!


I morgon blir det att jobba 10.00-19.00

Av Josefine - 15 juni 2008 17:28

Heej!

Idag vart det att dra till Heron City och kolla på Game Plan med Nadja från jobbet. :D Hade super trevligt och det blev massor med skratt. :D


Puss !

Presentation

Omröstning

Ska du läsa vidare direkt efter gymnasiet?
 Ja
 Nej
 Har inte bestämt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards