Alla inlägg under augusti 2008

Av Josefine - 16 augusti 2008 13:51

Hej hej!

Har varit på bröllopet nu. :) Det var super kul, vilken upplevelse! ;)

Super god mat, skratt och massor med flams, eller vad säger du therese?;P

Dansade lite oxå, tyckte man  blev super bra omhändetagen.


Här kommer lite bilder. ;)

Av Josefine - 11 augusti 2008 13:59

Hejsan!

Idag bar det av in till Södertälje och fika med Anna,Svullo, Linda och Evelina, det var najs :D


Har även gjort nagelförlängning oxå, eftersom jag ska på bröllop på lördag.:D


Puss! 

Av Josefine - 10 augusti 2008 13:54

Heej!

Idag kom Pierre hem till mig, kan ju säga att han var SVART,

fy fan vad färg han hade fåått!

Men fy fan vad jag har saknat honom, blev nykär igen båda två igen tror jag. :) Massor med pussar och mys.

Fick en väska och en kub som blinkade där det var två hjärtan i och stod "I love you", super gulligt. :D


Han sov hos mig, super najs att få sova tillsammans, har saknat dig grymt mycket! <3


Puss

...

Av Josefine - 9 augusti 2008 13:51

Heej!

Idag kom min älskling hem! :D

Är super skönt att ha han hemma igen.

Ska träffa han i morgon. :D:D:D:D


Pusss

Av Josefine - 6 augusti 2008 13:47

Heej!

Idag kom mamma och pappa hem från tallin,

men drog lika snabbt som dem kom hem.

Så idag blev det party här hemma med Viccan, Dawwi och Cassandra,

hade super trevligt satt ute på altanen och drack. :)


Pratade med Pierre. Snart kommer han hem! :D


Puss



Av Josefine - 4 augusti 2008 13:43

Hejsan!

Skulle ha jobbat idag, men orkade verkligen inte.

Blev sthlm med Lisa, hon shoppade massor :P

Själv köpte jjag endast en tröja, bh och trosor. ;)


Mamma och pappa åkte till tallin. ;) 


På kvällen blev det film och dricka med Anna o Svullo,

fast Svullo den jäveln somna så fort vi satt på filmen. :P

Men Anna o jag drack ändå. :P


Puss

Av Josefine - 3 augusti 2008 13:41

Hej!

Så var man tillbaka till sitt jävla skit jobb,

är så jävla trött på det.

Fick reda på att alla mina "favvojobbarkompisar" har sagt upp sig

och det var massor med nya, not fun.


Pratade med Pierre idag. :D Saknar dig massor babe!


Puss

Av Josefine - 2 augusti 2008 13:36

Heeej!

Idag blev det hemgång. :) Skönt att komma hem igen,

nu är det bara Pierre som ska komma hem så blir allt super bra! :)


Puss 

Presentation

Omröstning

Ska du läsa vidare direkt efter gymnasiet?
 Ja
 Nej
 Har inte bestämt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards