Alla inlägg under januari 2009

Av Josefine - 28 januari 2009 22:59

Hellu!

Hemma från en underbar Tallin resa med min Man. :D

Hade super mys. :) Träffade ett annat svenskt par från

Linköping som vi umgicks med ena dagen. :)

Blev mycket skratt, alkohol och annat smått och gott. :)

Har väl inte så mkt mer att säga om det än att det var:

UNDERBART!

Asså har egentligen en hel del att berätta om den men orkar inte skriva,

så de är bara att fråga istället. :P


Måste göra om detta inom kort. :D


På bilderna jag och Pierre när vi äter och sedan på Pierre, Adde och Sarah som dem hette (paret alltså). 

Pusselipuss

Av Josefine - 25 januari 2009 20:31

Hellu!

Idag har jag varit super duktig, har pluggat typ hela dagen och mellan varven har jag varit in och kollat på min otroligt söta pojkvän som låg och sov i min säng till typ tre-fyra. :)

Annars har jag väl inte gjort så mkt har planerat massor med mupp-saker med Terese. ;) Vi måste bestämma ett datum gumman. ;) hahahaha


I morgon blir det att fara till Tallin med min älskling. :D LÄÄÄNGTAR! :D:D


Pusselipuss <3



Av Josefine - 24 januari 2009 20:25

Hejsan!

Idag har jag bara tagit det lugnt på dagen, pluggat lite och så.

På kvällen blev de att träffa Terese,

 åkte hem till henne satt framför datorn och muppade och sedan bar det upp till Heron City med Athra och Niklas,

vi såg Yes-man, det var bra, fast trodde att den skulle vara mycket mer rolig. Efter bion åkte vi till Södertälje,

väldigt rolig bil resa, Karro och Robert åkte med så dem var fyra stycken som satt bak, eller snarare Karro låg bak på dem andra.

Efter att ha släppt av alla åkte vi runt lite jag och min blondin. :)

Stannade till i Fornhöjden då vi trodde att Pierre var kvar hos Mosa,

tycker faktiskt att han kunde ha sagt att han gått därifrån för det var snor halt, på vägen till porten, så det var: "två blondiner på hal is i Fornhöjden".

Annars hände väl inte så mycket,

Pierre kom och hämtade mig och George hoppade över till Terese bil.

Väl hemma så somnade jag och Pierre as fort, super trötta båda två. :D


pusselipuss


Av Josefine - 20 januari 2009 16:56

Hej hopp i lingonskogen! :P

Ja, jag vet att jag har varit dålig med att skriva. :P

Har väl inte hänt så mkt på senaste tiden, skolan ha dragit igång

och har för det mesta varit med min prins. :)

Juste, har varit hos en familj med två barn, så ska sitta barnvakt där någon gång lite då och då, super kul och de ger lite mer pengar i fickan. :)

Ska prova på orientalisk dans i morgon med mamma och Mona,

de ska fan bli super kul. :D


Planer:

- Tallin med Pierre (26/1-28/1)

- Mamma och pappa åker bort = själv hemma! (14/2-21/2)

- Fira två år med Pierre (21/2)

- Gå på massor av studentskivor

- Sätta igång Ellington, när snön försvinner. :)


Nej nu ska jag försöka fortsätta med pluggandet. :)


Puss o Hej!



Av Josefine - 8 januari 2009 01:09

Hej!

Har inte gjort nått speciellt idag, har lagat mat med pierre och sen har vi bara legat och slöat i sängen.

Pluggade lite matte på dan oxå, men gick sådär har  typ glömt mer än hälften. :P


orkar inte skriva så mkt, skrev förut, men klickade bort fönstret, så pallar inte skriva om. :P


Puss


 Älskar min tjockis! <3

Av Josefine - 7 januari 2009 22:44

Shulullu. :)

Idag har det varit en dag fylld med skratt. :)

Träffade Dawwi på centralen vid elva och då begav vi oss till Milano

och fikade lite, väntade på att viccan skulle bli klar och att Lisa skulle komma till Södertälje. :)

Vid ett tiden på Viccan så det blev en runda på stan innan vi skulle träffa Lisis, Efter att ha träffat henne åkte vi hem till Viccan.

Jag och Dawwi var döö hungriga, så vi ställde oss och lagade stekt korv och makaroner, smaksatt av Ketchup och ost, Mums! :)

Sedan vart det Singstar och kan säga att det var länge sen man skratta så mkt, alla var jätte duktiga, men riktigt flummigt blev de. :):) Massor med kul!

Efter många sköna låtar, var det dags att avsluta singstardagen, Viccan och Dawwi drog till Johan, dem hade lite bråtom till bussen trodde jag och lisis som hamnade på efterkälke, men väl framme vid busshållsplatsen fanns ingen Viccan eller Dawwi. Men vi hoppade på bussen ändå, och vilka är det inte som går efter vägen där bussen åker, jo Viccan och Dawwi, hahaha losers tror inte ni kollade busstiderna va?:P


Annars har det inte hänt så mkt idag, Lisis och jag var hos Emelie ett tag, sedan blev det hemfärd med mami, längtade faktiskt hem till soffan och få slöa. :) Sov ju faktiskt inte så många timmar inatt.


Förlåt Lisis, att jag inte hängde med ut idag, men det är inte tider för sånt just nu. :p Vi får ta igen det någon annan passande dag. :) <3

Puss på er!


P<3

Av Josefine - 7 januari 2009 02:24

Fan kan inte sova. =/ ligger och funderar på allt mellan himmel och jord.

Har iaf kommit fram till att jag måste verkligen börja rida igen,

fan måste hitta tillbaka till mitt lugna och välmående jag,

jag mår ju som bäst när jag är på Ellingtons rygg och flyger i galopp över

ängarna. :D


Är sugen på att hitta på något kul med Pierre oxå...Hmmm....Har massor med förslag, men allt kostar så jävla mkt pengar:

*Åka till Egypten.

*Kryssning till Tallin.

*Spa-weekend.

Jaa, de var väl de jag kommit på, någon som har något roligt förslag till mig och min älskling?


Imorgon blir det som sagt, singstar med Lisa, Viccan och Dawwi,

ska bli kul att träffa tjejerna. :)


Puss puss love ya all!


Saknar min älskling, de är så tomt att sova utan dig. :(



Av Josefine - 6 januari 2009 21:39

Hej hej!

Igår var en väldigt bra dag, hade det super bra med Therese och sedan med Pierre. :)


Gårdagen:

Vaknade vid typ tolv, åkte in till Södertälje med pappa, gick till polisen hämtade mitt leg och pass, gick till Swedbank och tog ut tider när vissa uttag var uttagna. Gick till polisen och gjorde en bedrägerianmälan eftersom de är någon som har tagit ut pengar från mitt kort och betalat på Stanleys med mitt kort, för er som inte vet försvann mitt bankomatkort på nyårsafton. =/

Kändes som att vi var hos polisen en evighet, hoppas man får tag i den jävel som har mitt kort.


Träffade Terese efter att vi hade varit hos polisen, sa hejdå till pappi och Terese och jag begav oss till Bacchino, satt där och drack varm choklad och the och pratade om allt mellan himmel och jord.

Sedan gick vi på stan ett tag, Terese hittade ett jätte fint linne på Vila. :) Värsta fyndet du gjorde gumman.

Sedan vart jag sugen på cheeseburgare så vi gick till Donken.

Efter att suttit där och flummat ett tag, bar det av till stan igen på jakt efter en tvättkorg till Terese mammi. ;p

Hittade tyvärr ingen och stan stängde så det blev att gå till Lillebrors Café och dricka lite mer The. :P Kan ju säga att det nog var första och sista gången vi gick dit och fika. :P

Efter de blev det att gå och säga hej till Pierre som var och fikade på "fyren" som han kallade de. :P

Och sen bar det av till McDonalds igen för att fördriva tiden lite tills pappa skulle komma och hämta oss, så det blev nacho chips och guacamole. :D och till slut fick vi åka hem till värmen, Tack gumman hade super kul med dig! :D


På kvällen kom min älskling till mig, hade de mysig och låg för det mesta i soffan och myste, drack lite vin och tog nån drink. :)

Var skönt att bara ligga och mysa och små prata, blir så lycklig av din närhet sötnos. :)

Vid tre bestämde vi oss för att gå ner och kolla läget hos grannen, där pappa och jonte var och kollade på Sverige-Canda, så det blev lite påfyll av alkohol där oxå. :) vilken fiasko match! :P Trötta och lulliga bar det hem vid typ halv fem. :) Sedan blev det sängen dom kallade oss. :)




Idag:

Idag vaknade jag och Pierre vid typ två, åkte till McDonalds i Strängnäs och käkade, var gott, men fy fan vad mätta vi blev. :p

Var väl hemma till typ fyra, låg och kollade på tv och jag hade världens mensvärk, trodde fan jag skulle dö, men älskling var snäll och masserade lite. :D Sedan var han tvungen att åka hem vid typ fem-sex. :(

Annars har jag inte gjort så mkt idag, bara legat och tyckt synd om mig. :P


Imorgon blir det singstar hos Viccan med lisa, dawwi och jag :D


Puss


Älskar min Pierre! <3

Presentation

Omröstning

Ska du läsa vidare direkt efter gymnasiet?
 Ja
 Nej
 Har inte bestämt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards