Alla inlägg den 1 augusti 2009

Av Josefine - 1 augusti 2009 00:36

Hellu.


Igår jobbade man till ett som vanligt, sen åkte jag och mamma och hämtade gammelmormor o åkte och handlade lite åt henne på Coop.

På kvällen gick jag,mamma,jonte och Karina med hennes två barn på bio, vi såg Sommar med Göran, tyckte inte de var någon direkt hit.

Efter bion ringde Pierre mig, de var trevligt att få höra hans röst. :) Saknar min sötnos. <3


Idag skulle jag ha jobbat, men magen satte stopp för det, mådde så illa att jag trodde jag skulle spy i morse, den är lite bättre men blir hemma i morgon oxå. Alla vet ju att mår man redan illa och stressar minsta lilla så blir det fyra gånger värre, så blir ledig  i morgon, får se om jag orkar åka in till Södertälje och träffa Therese i morgon. :)


Jag har faktiskt varit riktigt snäll idag mot Pierre, fyllde på hans kontantkort, men tyvärr hade han inte tid att ringa mig ändå, har smsat lite och han sa att han kanske skulle ringa när dem kommer hem  till hotellet, men de skulle bli vid ett två och då sover jag nog, eftersom jag redan ligger i sängen nu. Men men han är ju trotsallt på semester.


Vi har iaf bestämt nu att vi hämtar Pierre på onsdag, tyvärr blir de nog att han måste hem direkt, eftersom han har en familj där hemma som väntar på han. :P


Puss o gull <3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Ska du läsa vidare direkt efter gymnasiet?
 Ja
 Nej
 Har inte bestämt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards